Infinity Wars #2 İnceleme

İlk sayı ile minik hayal kırıklıkları yaşadığım Infinity Wars geri döndü. Bu sayı ve bundan önceki sayılarla ilgili hiçbir büyük spoiler söylemeyeceğim ama minik detaylar vereceğim. Bu sayı yapmasını istediğim şeyleri güzelce yaptı aslında ama ikinci sayı öncekinden daha düşük notlar aldığını fark ettim. Kesinlikle buna katılmıyorum.

Requiem taşları almaya geldi ve Infinity Watch'ın onu durdurması gerek. Tüm hikaye bu. Sadece aksiyon ve direniş. Aksiyon baya güzel ve bu dövüşte çok güzel anlar bulunuyor. Herkes taşları karakterine uygun şekilde kullanıyor. Bazı kişiler karakter üzerinde güç uygularken bazıları taşları uzaklaştırmak için bazı kandırmacalar yapıyor. Her karakter güzel kullanılmış. Turk bile. Turk bu savaşta bir tanrının gücünü elinde tutan normal bir insan. Yapacağı şey tabiki kendini korumak için kaçmak.


Requiem'a gelirsek bence kendisi ne kadar tahmin edilebilse de iyi bir karakter. Motivasyonu güzel ve yaptıklarını doğru bulmasanız da istediği şey doğru bir şey. Sadece yaptığı yol yanlış. Tabi bu motivasyonunu Infinity Countdown ve All-New Guardians of the Galaxy okumadan yeterince anlayabileceğinizi düşünmüyorum. Karakterin sonraki yapacaklarını merak ediyorum.

Bu sayıda hikayenin Infinity Warps'a nasıl gideceğini gördük. Bilmeyenler için Infinity Warps bazı karakterlerin birleşimlerinin anlatıldığı iki sayılık mini hikayeler. Bunlar Captain America ve Doctor Strange'in birleşimi Soldier Supreme veya Iron Man ve Thor'un birleşimi Iron Hammer gibi. Bunların oluşumu iğrenç gözükse de sonuçlarını merak ediyorum. Çok fazla çıkacağı için hepsinin teker teker incelemesini yazmayabilirim ama belki seriler bitince yaparım.

Çizimleri hala çok sevdiğimi söyleyemem ama bazı güzel sahneler bulunuyor sayıda. Ayrıca bazı güzel sayfa dizaynları var. Paneller çok farklı şekillerde kullanılmış ama hala Mike Deodato'nun böyle kozmik temellleri bulunan bir seriye yakıştığını düşünmüyorum. Yine de yan hikayelerinin çizimleri iyi gözüktüğü için mutluyum ama önemli olan burada ana serinin çizimi.

Bir incelemenin daha sonuna geldik. İlk sayısının son birkaç sayfası dışında sıkıldığım seri bu sefer bol aksiyonlu ve heyecanlı bir sayı verdi. Ne kadar bu sayının sonu beni korkutsa ve merakımı azaltsa da sayının kendisini beğendim. Sonraki sayıyı ve yan serileri merak ediyorum. Sonraki yazılarda görüşmek üzere, hoşça kalın.

Notum: 8.2


Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.