Yeni Joker Filmindeki İlginç Ayrıntı!


Bildiğiniz gibi, Joaquin Phoenix'in baş rolde olacağı yeni joker filminden videolar ve kareler gelmeye başladı. 2 gün önce test çekimi yayınlandı, bazılarımız beğendi, bazılarımız ise beğenmedi. Bugün ise farklı bir video daha yayınlandı. Ve bu görüntülerde benim dikkatimi çeken bir sahne, detay var.


Yukarıdaki resimde, yeşil kutucukla işaretlediğim kısımda ''CLOWN4MAYOR'' yani ''Başkanlık için Palyaço!'' yazıyor. Ben buradan yola çıkarak Joker'in başkanlığa aday olduğunu düşünüyorum.
Yeşil ok ile gösterdiğim kısımda ise Thomas Wayne'e başkanlık karşıtı yazılmış bir pankart var. Yayınlanan başka bir görüntüde ise (ki kendisi şu an altta bulunuyor.) Thomas Wayne'in de başkanlığa aday olduğunu görüyoruz.


Bu görüntülerden yola çıkarak kafamda şöyle bir teori oluştu. Thomas Wayne'in çok büyük ihtimalle filmde öleceğini biliyoruz. Ve ben bunu yapanın başkan adayımız Joker olduğunu düşünüyorum. Bu ölüm Joker'a verilmiş bir suikast görevi de olabilir, Joker'ın kendine rakip çıkmasın diye bilerek yaptığı bir şey de olabilir.

Peki siz bu teori hakkında neler düşünüyorsunuz?

1 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.