Geek Basını-37


1) Chris Evans:''Resmi olarak Avengers 4'ü bitirdim. 8 yılı aşkın bir süre bu karakteri canlandırmak benim için bir onurdu.Kameranın önünde veya arkasında olan herkese ve sizlere anılar için teşekkür ederim! Sonsuza kadar minnettar kalacağım.''
chris evans ile ilgili görsel sonucu

2) Titans dizisi Rotten Tomatoes'dan %86 notu aldı!
titans series robin ile ilgili görsel sonucu

3) Aquaman filminden yepyeni bir poster geldi.
<strong><em>Aquaman</em></strong> movie poster Tide is Rising

4) Starfire'ın çizgi roman benzeri bir kostümü olacağı Anna Diop tarafından onaylandı.
anna diop starfire ile ilgili görsel sonucu

5) Emmet J.Scanlan, Krypton dizisinin 2.sezonunda Lobo karakterine hayat verecek!
Krypton Season 2

6) Titans, 2.sezon onayı aldı.
Ä°lgili resim

7) Matt Bomer, DC Universe yapımlı Doom Patrol dizisine,Negative Man rolüyle katıldı!
matt bomen negative man ile ilgili görsel sonucu

8) Titans dizisinin yapımcılarının gelecek sezonlarda; Cyborg, Superboy, Arsenal ve Wally West'i getirme planları varmış.
TİTANS season 2 wally west ile ilgili görsel sonucu

9) Söylentilere göre Rocksteady, uzun zamandır Jutice League:Crisis adlı oyun üzerinde çalışıyor ve 2019 da duyurmak istiyor. Oyunun kötüsü ise Batman:Arkham Knight DLC paketinde gördüğümüz Starro olabilir.
Ä°lgili resim

10) Watchmen'in eş yaratıcısı çizer Dave Gibbons:''Damon Lindelof ile bir görüşmem oldu ve pilot bölümün senaryosunu okudum.Bunu söylemeye hakkım var mı bilmiyorum ama Damon'ın yaklaşımını çok ferahtalıtıcı,heyecan verici ve beklenmedik buldum.''dedi.
Ä°lgili resim

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.