Venom İnceleme! Spoilersız

                          

                                     Venom İnceleme


 Film kötü. İlk cümlemin bu olmasını istedim açıkçası. Zaten fragmanlardan da biliyorduk ama yine de bir ümidi olanlar için söyleyeyim dedim. Senaryo falan çok basit be. 2018 yılının sonuna gelmişiz 30'dan fazla çizgi roman filmimiz var iyisiyle kötüsüyle. Hiç mi bir şey öğrenmezsin?! Venom filmi çıkaracağız dediniz, tamam süper çıkarın, Tom Hardy Venom'u oynayacak dediniz, tamam harika, filmde Spider-Man ile ilgili bir şey olmayacak dediniz ,iyi hadi bakalım nasıl olucak dedik, bir umutla olur dedik... Fragmanlar çıktı "Nasıl ya? Hayır, olamaz!" derken filmi izledik ve bu olmamış dedirttiniz... Bu mudur cidden? Sony'nin zaten bir şey yapamadığını biliyoruz. Marvel da herhalde karışmayalım, kötü olur da tüm haklar bizim olur mu dedi ki böyle bir şey çıktı. Üzücü cidden başka bir şey değil.

 Venom'u zaten üçleme yapmayı planladıklarını biliyorduk (Tabi film gişede batarsa belki gelmeme şansı olabilir). Filmde de diyorlar yani size aynısını milyon kere satabiliriz beğenmekten başka çareniz yok. Ben Spider-Man ile bağlayacaklarını da düşünmüyorum açıkçası. 3 film Venom evreni verecekler sadece bize. Mid-credits sahnesinden de anlayacağımız tek şey bu. Zaten bize villain olarak değil de anti hero olarak pazarlayacaklarını biliyorduk ama bu kadar beklemiyordum. Venom kötü mötü değil yani. Gayet süper kahraman diye de pazarlanabilir. Spider-Man ile bağlamayacaklarını düşünmememin bir nedeni de bu açıkçası.


 Filmde dediğim gibi çok basit bir senaryo var ve saçmalık dolu. Hani filmi izlerken utancımdan yüzümü kapattım. Baş düşmanımız "Riot" zaten ayrı bir olay. O da çok kötü. Onun kötü olmasını da senaryoya bağlıyorum. Her şey senaryoda bitiyor zaten. Konu olsun, konuşmalar olsun, baş düşman olsun...


Değinmek istediğim diğer konu Eddie-Venom ilişkisi: Fena değil ama çok görmüyoruz diyebilirim. En azından güzel olan anları. Çok saçma sapan tepkiler veya sohbetler geçiyor. Venom, daha tam ortaya çıkmadan Eddie'nin kafasında ki konuşmaları güzel. Birkaç iğnelemeli sohbet falan var onlar hoş. Sormak istediğim asıl şey neden "R-Rated" (+18) değil bu film?! O kadar kanlı olması gereken sahne vardı ki olmaması çok komik. Bir damla yok. Birinin kafasını ısırıp fırlatıyor kan yok. Oysa ki Deadpool filmleri olsun Logan filmi olsun, izleniyor ve gişe de yapıyor. Bazı sahneleri görünce bu sahne +18lik, korku ve psikolojik şeklinde çekilmiş ama ondan ileri gitmiyor.

         
En önemli sahne ise "after-credits" sahnesi. Onun güzel olmasını da Venom ile bir ilgisi olmamasına bağlıyorum. Söylemek istemiyorum ama 2 dakikalık çok güzel bir kesit izliyoruz.Çok basit bir pazarlama tekniği ama benim gönlümü aldı valla.


Sonuca gelirsek başta dediğim gibi kötü, duyduğumuz kadar kötü mü sorusuna ise hayır diyorum. Bir Elektra veya Catwoman kötüsü değil. Gidilir mi? Hayatınızda bir kere izleseniz yetecek de artacak olan bir film. Ona göre ister evde izlersiniz ister sinemada, onu size bırakıyorum.                        
                                                                   
 Notum:5

1 yorum:

  1. Sitenin gelmiş geçmiş en berbat en çöp incelemesi bu olsa gerek.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.