Haftalık Çizgi Roman İncelemeleri-5


6 Aralık'ta çıkmış önemli, güzel ve kötü çizgi romanları sizler için kısaca inceleyeceğim ve puanlayacağım. Önceki haftalıkları ve incelemeleri burada bulabilirsiniz.


BATMAN #36

Tom King yine hikaye yerine karaktere yönelen bir sayıyla karşımıza çıktı. Hem dil hem de hikaye olarak akıcı. Sayının en büyük eksiği aksiyonun sıkıştırılma gereksizliği. Bu hikayeyi daha güzel verip arkaplandaki boş aksiyonu atsalar kesinlikle daha iyi olurdu. Aynı zamanda Batman ve Superman birleşmesi ne kadar tatlı yapılmış olsa da bu koca kahramanlar birbirlerini aramak istemeyen ergenler değil. Tabi sayının kurtarıcısı Clay Mann. Adam cidden iyi çizmiş. 

Notum: 8.2





BATMAN: WHITE KNIGHT #3

White Knight yine hem duygusal hem de şaşırtıcı anlamda iyi bir sayıydı. Bu sayı Joker'in aksine Batman ve "ailesine" odaklanmış. Cidden duygusal anlamda vurdu beni. Cidden Barbara'nın neler yaşadığını anlayabiliyorsunuz. Joker kısmında ise etraf sallanıyor. Oyunda yeni bir kişi var ve ben bunu baya merak ediyorum. Çizimler ise yine güzel. Diyalog çokluğundan ve bazılarının sıkıcılığından dolayı hikayeden kopabiliyorsunuz.

Notum: 9.0






NIGHTWING #34

Tim Seeley'nin uzun zamandan sonra Dick Grayson karakterine veda ettiği sayı oldu Nightwing #34. Peki bu gidiş için sayıyı değerli kıyabilmiş mi yazarımız ? Hayır. Ortalama, güzel aksiyonlu bir sayıydı. Raptor hikayesine duygusal ve yakışan bir son getirdi güzel çizimle. Ama yan karakter ve Pigeon karakterinin iğrençliği sayıdan soğutmaya yeter. Umarız ki Sam Bey sonraki hikayelerde iyi iş çıkarır. Tim Seeley'e Green Lanterns serisinde başarılar diliyoruz.

Notum: 7.4







VENOM INC/ALPHA #1: VENOM INC PART 1


Venom serisinin nasıl benim Venom sevgimi karşılayamadığından ve ne kadar düşük bulduğumdan bahsetmiştim. Ardından Dan Slott gökyüzünden Venom Inc.'i indirdi. Bu sayı yok mu bu sayı. Elinden öperim senin. Bu sayı istediğim her şeyi yaptı. Flash Thompson'a güzel bir dönüş. Burada. Eddie ve Peter'ın istenilen karşılaşması. Eh işte. En büyük eksiği sayının doluluğundan çıkıyor. Toplayamamış.Ryan Stegman ise iyi bir iş çıkartmış. İddia ediyorum Venom Inc. uzun zamandır aradığımız Venom hikayesi.

Notum: 8.7






SPIDER-MAN #235

Güzel karakter gelişimi ve ilerleyişi iyi olan bir sayı olduğunu söyleyebilirim. Ortalama aksiyon ve diyalog da bulunmakta. Sayının en iyi tarafı ise bence Iron Spider'dı. Miles karakterini gölgede bırakmış. Yeni Sinister Six ise ortalama altı gidiyor. Daha büyük bir şeylerini göremedik. Legacy hikayesi beklentimin altında kaldı. Belki ben Bendis'in bu seride yaptıklarından dolayı yüksek beklentiyle okudum. Seriden hala umutluyum ama.

Notum: 7.6









Bu yazıda sizlere okuduğum sayılarla ilgili kısa kısa görüşlerimden bahsettim. Bu hafta hem benim ilgimi hem de sizin ilginizi çekebileceğini düşündüğüm sayılar bunlardı. Önümüzdeki incelemelerde farklı sayılarla görüşmek dileğiyle, hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.