Son Batman İncelemesi- Batman #56 ve #57 İnceleme


Tom King'i nadiren sevdim, çoğu zaman beğenmedim ve bazen de nefret ettim ama artık bu hikaye ile sınıra itilmiş hissediyorum. Artık Tom King hakkında aynı şeyleri yazmaktan sıkıldım. Bu Batman serisine yazacağım son incelemeye hoş geldiniz.

BATMAN #56 

Sayı önceki gibi iki kısımdan anlatılıyor. İlki Batman'in KGBeast'i arayışı. Diğeri ise KGBeast'in babası ile konuşması. Sayıda gerçekten hiçbir şey olmuyor. Tamamen karşılaşmaları için bir hazırlık. Batman saçmasapan rastgele senaryolarda dolaşırken KGBeast kısmında muhtemelen çoğunuz sıkılacaksınız. Sayının hikaye gerçekten bir katkısı yok. Atlanabilir. O yüzden ben de bu sayıdan sadece bu kadar bahsederek atlıyorum çünkü hak ettiği bu.

Notum: 4.8



BATMAN #57

Okurken gözlerimi çıkarmak istediğim sayıya gelelim. Sayıda yine ve yine iki hikaye bulunmakta. İlki iki kaslı adamın birbirine yumruk atıp homurdanması. Diğeri ise rus yapımı çocuklara okunmaması gereken bir masal. Sayı hikayeye düzgün son bile vermiyor. Tamam düşman olayı çözüldü de...eeee?

Aksiyon sahnesi desen sadece yumruklaşmadan ibaret. Hiçbir akıcılığı yok. KGBeast gibi bir kişiyle bu hazırlıklardan sonra daha iyi bir dövüş beklerdim. Boom, Pow gibi efektler ise dövüşe hiçbir katkı sağlayamamış. Asıl masaldan bahsedelim. Aslında enteresan ve güzel bir hikaye ama sonunun hiçbir yere bağlanmaması ve biraz BvS'deki Martha sahnesini hatırlatmadı değil.


Çizimler aslında güzel. Tony S.Daniel'ın en iyi işi denemez ama eh işte. Yeterli. Çizim hakkında çok fazla diyebileceğim bir şey yok.

Batman serisine de böylece veda ediyorum. Keşke daha iyi bir şekilde veda edebilseydim ama artık dayanamadım. Neyseki yakında Batman Who Laughs geliyor. Onda şansımızı deneyeceğiz en azından. Batman serisine yeniden girişir miyim bilmiyorum. Bunu sadece zaman gösterecek.

Notum: 5.3

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.