PS Plus ve Xbox Gold Nisan Ayı Oyunları!

Efendim yazıya geçmeden önce sizlerden küçük bir özür dilemek istiyorum. Bu ve bir kaç yazıyı geciktirmek zorunda kaldım ve biraz geç yazıyorum o yüzden bu hatanın bir daha olmaması için çabalayacağım tekrardan özür dilerim.

Evet, yeni bir ay ve yeni oyunlar ile birlikte Nisan ayına girişimizi yaptık artık müthiş oyunlar beklesek te Sony bizi biraz hayal kırıklığına uğratıyor; Conan Exiles, Conan evreninde geçen bir hayatta kalma oyunu. Diğer hayatta kalma oyunlarından kendini ayıran şey ise kolay oynanışı ve eğlenceli yapısı. The Surge ise Soulsborne benzeri bir oyun. Yapısını genellikle Dark Souls'dan alıyor fakat bölüm dizaynı olarak çok tek düze ve sıkıcı maalesef. Oynamamanızı daha çok öneriyorum. Xbox Gold'da ise bu ay daha iyi oyunlar var; The Technomancer eğlenceli bir Action/RPG oyunu, denemenizi tavsiye ederim. Outcast - Second Contact ise değişik bir aksiyon oyunu bakmanızı tavsiye ederim.

Playstation Plus Nisan Ayı Oyunları



  • Conan Exiles
  • The Surge
Xbox Live Gold Nisan Ayı Oyunları



Xbox One

  • Technomancer
  • Outcast - The Second Contact
Xbox 360

  • Star Wars Battlefront 2
  • Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter 2

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.