Deadpool v Carnage | Absolute Carnage Ara Sayıları- 2


Absolute Carnage ara sayılarını incelemeye geçen hafta Scream ve Seperation Anxiety ile başlamıştık ve bu sefer Absolute Carnage vs Deadpool #1 ile devam ediyoruz. Bu hafta sadece bir sayı çıktığından biraz kısa keseceğim incelemeyi ama olabildiğince düşüncelerimi söyleyeceğim.

Frank Tieri'nin yazdığı sayının ilk yarısı bir Spider-Man/Deadpool sayısı gibi başlıyor. Deadpool, Spider-Man'e kötü bir doğum günü sürprizi yapıyor ve bundan dolayı Spider-Man artık Deadpool'a olan tüm sinirini boşaltıyor ve onun yardıma ihtiyacı olduğunu söylüyor. Buraları gayet eğlenceli bulduğumu söyleyebilirim, karakterlerin ilişkisi çok güzel işlenmiş. Yine de 3 sayılık olacak bir hikayenin ilk sayısı için fazla doldurma hissettiriyor. Birazcık da saçma bulduğumu söyleyebilirim ama Deadpool çizgi romanı olduğundan yanlış olduğunu söyleyemem.


Sayının ikinci kısmı ise artık hikayeye giriyor ve Deadpool, Carnage ile karşılaşıyor. Carnage'ın Deadpool'u bu kadar isteme nedeni ise zamanında dört simbiyot ile birleştiğinden dolayı Codex mahzeni olması ve bunun üzerine hikayeye başlıyor. Bu kısımları biraz daha eğlenceli buldum ve zamanında kapışmış bu iki karakteri ikinci bir rauntta nasıl göreceğimizi merak ediyorum. Bu kısımla alakalı tek sorunum Carnage'ın tehditkar ve korkunç olmaması. Bu zamana kadar korkunç gösterilmişti ama şimdi daha çok ordusu olan bir kötü adam gibi gösterilmiş. Bu tarzı çok beğenmedim.

Marcelo Ferreira'nın çizimleri hoş olmuş. Bir ara sayı için yeterli hatta gayet iyi. Bazı karakter tasarımları ve aksiyon sahneleri hoş gözükse de çarpıcı bir yanı olduğunu söylemek zor. Yine de sevdim mi sevdim. Ayrıca Rachelle Rosenberg'in renklendirmesi ve Roberto Poggi'nin inking işçiliği güzel olmuş.


Dediğim gibi bu bir Deapool çizgi romanı o yüzden aşırı heyecanlı değildim ama hikaye hiç de fena değildi ve tatmin etti. Yine de sayının ilk yarısı çok doldurma gibi olmuş ve aşırı gerekli gözükmüyor. Gerekli gözükmemesi gereksiz demek değil yine de, gayet gerekli parçaları var gibi. Eventi takip ediyorsanız ve Deadpool seviyorsanız bakın ama beklentiniz çok yüksekte olmasın.

(Kısa tutacağım derken yine uzattım)
Notum: 7.0

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.