Bendis DC'ye Gitmesinin Nedenini Açıkladı!

bendis dc ile ilgili görsel sonucu

Marvel'ın ünlü ve en önemli yazarlarından biri olan Bendis geçtiğimiz hafta Marvel'dan ayrıldığını ve DC'ye geçtiğini açıklamıştı. Geçtiğimiz saatlerde ise kendisi bu konu hakkında bir kaç açıklama yaptı. Bendis'in yaptığı açıklamalar şu yönde:
Kardeşimin düğünü için şehre geldim ve çocukların gelişimi için çok önemli olan büyük bir kütüphaneye gittim. Orada Superman gösterisini gördüm. Superman eserlerine bakarken, DC dağına tırmanmadığımın farkına vardım ve gerçekten bunu yapmam gerektiğini hissettim. 50 yaşıma girdiğimde ise doğum günümde çok fazla kilo verdim ve kendimi korkutmak için başka ne yapabileceğimi düşünüyordum. Tam o zamanlarda DC, direnmesi zor tekliflerle bana geldi. Ancak, her şeyin bir araya geldiği kütüphaneye gelene kadar kararımı henüz vermemiştim. Cleveland'daki 1988 Superman toplantısında (Man of Steel'in 50. yıldönümünü kutlayan Neverending Battle), bir sanatçı olarak Supermen'le ne kadar bağlantı kurduğumu hatırladım. Her neyse, sergiyi bilmiyordum. İçeri girip gördüğümde, kütüphanenin görmek ve yürümek zorunda olduğum kendi kişisel müzem gibi hissettim. Daha sonra DC'nin tekliflerini kabul etmek zorunda olduğumu anladım, o kadar büyüleciydi ki gerçekten reddetemedim.
 bendis dc ile ilgili görsel sonucu

Bendis Marvel'dan ayrılmasının sebebinin Marvel ile hiç bir alakasının olmadığının altını çiziyor. Ve şunları ekliyor:
Marvel benim için gerçekten harikaydı. Orada çok fazla arkadaşım var. DC'de yaşayan insanlar bana yıllarca onların ekibine katılmamı önermişti ,her zaman kapılarının açık olduğundan bahsetmişlerdi. Marvel'ı seviyorum, ama gitmenin vakti geldiğini gerçekten hissettim. Marvel her şey hakkında müthiş işler yaptı, orada birbirinden kaliteli yazarlar var. Ayrıca beni bırakma mücadelesi verdiklerini hissettim.
Bendis'in yaptığı açıklamalar bu yönde. Kendisi DC'ye geçtiği için bir hayli memnun gözüküyor. Detaylar geldikçe sizlerle paylaşmaya devam edeceğiz. Kendinize iyi bakın...

1 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.