Yazarlarımızdan Justice League Yorumları


justice league logo ile ilgili görsel sonucu

Merakla beklediğimiz Justice League 17 Kasım tarihinde izleyiciyle buluştu. Bizler de ekip olarak sizlere film hakkında spoilersız olarak, kısaca kendi görüşlerimizi ve yorumlarımızı sunmak istedik. Yazı boyunca her yazarın kendi düşünceleri bulunuyor. Sizler de filmle ilgili görüşlerinizi yorumlara yazabilirsiniz.

- Anıl Polat'ın Görüşü

Film beklediğimden kesinlikle daha iyiydi. Son yıllarda çıkan Suicade Squad ve Batman v. Superman filmlerinden sonra Justice League, gelecekte çıkacak olan DCEU filmleri için bir 'umut' ışığı olmayı başardı. Filmde ufak tefek hatalar olsada akışı bozacak kadar büyük bir hata bulunmuyor. Özellikle Superman bence ilk defa çizgi romanlara yakışır bir şekilde yansıtılmış. Her ne kadar hakkettiğimiz kadar iyi bir Justice League filmi olmasada, en azından DC filmlerinin toparlanması için iyi bir adım olduğunu düşünüyorum.


- Berkay Keser'in Görüşü

Eğer bu filme bir benzetme yapmam gerekseydi söyleceğim kesinlikle dondurma olurdu. Hani bir dondurmayı ısırarak yiyince en iyi parçaları hızlı biter ve ağzınızda fena değil gibi bir tat bırakır. Sonra daha çok istesersiniz ama kalmaz. Belki yavaş yesek daha güzel gelirdi. Bu film tam öyle hissettiriyor. 


İlgili resim


- Elif Eylül'ün Görüşü 

Film iki saat olduğu için biraz aceleye getirilmiş gibi olsada pek sorun olmuyordu.Villian çok basit olmasına rağmen takım ve karakterler çok güzel işlenmiş. Bu durum filmi izlenebilir kılıyor. 


- Metehan Şengül'ün Görüşü

Justice League'in ikinci fragmanından sonra beklentim yerlerde gezinmişti, ancak film kesinlikle ikinci fragmana benzemeyip gayet hoş bir iş olarak karşımıza çıktı. Filmin bana göre en iyi yanı Superman iken en kötü yanı ise şüphesiz, Aquaman. Filmin kötü adamı Steppenwolf sıradan bir düşünce altyapısıyla yansıtılmış. BvS'de resmen acımasız bir katil olan Batman burada fazla yumuşak ancak ben pek takılmadım buna. Ve son olarak da şunu söylemem gerekir ki CGI hataları çok dikkatimi çekti ve biraz da rahatsız etti. Fakat her şeye rağmen gayet güzel bir film. Bir sonraki filmler için umut kaynağı olmuş Justice League.

İlgili resim-Eren Çakmak'ın Görüşü

Filme beklentim olmadan gittim ve gayet memnun bir şekilde çıktım sinema salonundan. Filmin gidişatı iki farklı yönetmen olmasına rağmen çok bozulmamış. Beğenmediğim kısımlara gelirsek Flash'ın gereksiz saflığı ve Barry Allen karakterine göre biraz fazla espirili olması pek hoşuma gitmedi. Ancak filmi izlerken göz ardı edilebilecek bir durum olduğunu düşünüyorum. Bunun dışında Superman'i çok beğendim. En iyi dövüş sahneleri kesinlikle Superman'e aitti. Kısacası sinemada keyif alınabilecek bir film olmuş.

-Öykü Çakıroğlu'nun Görüşü

Justice League, Batman v Superman: Dawn of Justice filmini düşününce ilaç gibi geldi diyebilirim. Ama hayranlarını tatmin edecek bir film olmadığını belirtmekte fayda var. Filmin amacını özetleyen mükemmel bir söz (You Can’t Save The World Alone) hazırlayıp. Bu sözü, Batman’in tüm kahramanların ortasında olduğu bir posterden sonra filmde Batman’i “Batman” olarak görememek beni üzdü. Aquaman filmde yetersizdi. Cyborg’un orijini  kısa ve öz bir şekilde anlatılmış. Wonder Woman ise her zaman ki gibi “harikaydı”. Flash ise birkaç espirisi haricinde beni rahatsız etmedi. Superman bu filmde gerçekten göğüsündeki sembolün hakkını vermişti. Film genel olarak güzel. Filmi izlemenizi öneririm.

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.