Haftalık Çizgi Roman İncelemeleri-2



15 Kasım'da çıkmış önemli, güzel ve kötü çizgi romanları kısaca inceleyeceğim ve puanlayacağım. İlkini önceki hafta gerçekleştirdiğimiz "Haftalık Çizgi Roman İncelemeleri" yazı serisine hoşgeldiniz.


BATMAN#35

Tom King bir yere odaklandığında bence o yeri çok iyi yazıyor. Bunu önceki hikayede Kite-Man'de iyice görüyoruz. Bu mini hikayede de Batman ile Catwoman'ın birlikte olmasının aileye etkisine ana hikayeden daha çok odaklanmış. Damian ile Grayson arasında geçen bölümler cidden eğlenceli. Sayının ana noktası olan Batman, Catwoman ve Talia üçgenini sönük buldum. Çizim ise fena değildi. Umarım sonraki hikaye daha iyi olur.

NOTUM: 7.0







THE BATMAN WHO LAUGHS

 Son kötü Batman'i anlatan sayımız düşündüğüm gibi çok   güzeldi. Karanlık bir güzellikti. Herhalde James Tynion IV'in   yazdığı en karanlık sayıdır. Batman'in dönüşümü başta   güzel ve yavaşça verilirken birden hızlanma orada aradaki   boşluk daha güzel doldurulabilirdi. Sayıdaki en sevdiğim   şey muhteşem çizimleriydi. Sayfa tasarımlarıyla muhteşem   bir uyum sağlayan çizimler cidden güzeldi. Batman/The   Shadow serisini de çizmiş olduğunu belirtmek isterim.


NOTUM: 9.2










THE AMAZING SPIDER-MAN#791

Spider-Man serisi sevdiğim gibi ilerlemekte olsa da bu sayıda önceki sayılardaki gibi bir hisse kapılmadım. Belki aksiyon ve hikayenin çoğu sayıda Peter'ın yaşamındaki bir değişimin altı biraz doldurulması için yapılmış hissettiriyor ama pek bir işe yaramadı. Karakterler ve çizim çok güzel ona bir şey diyemem ama önceki sayılara göre biraz düşük buldum ama Venom INC. yaklaşıyor ve ben aşırı heyecanlıyım.

NOTUM: 8.0





DOCTOR STRANGE#381

 Doctor Strange serisinde farklı bir yöne döneceğini ve   Loki'nin yeni yüce büyücü olacağını duyduğumda herkes   gibi ben de merak etmiştim. Bu kadar güzel olacağını hiç   düşünmemiştim. Doctor Strange serisi birkaç hikayesi   dışında pek ilgimi çekememişti okurken ama bu hem benim   hem de yeni okurların ilgisini çekebileceğini düşünüyorum.   Çizimler ise fena değil.

NOTUM: 8.7











PETER PARKER: THE SPECTACULAR SPIDER-MAN#297

Son sayının büyük kapanışı sonrası ben devamını merakla bekliyordum. O merakı yarı yarıya tattırdı. Kötü bir sayı değildi ama daha iyi olmalıydı. Serinin yönü çok güzel hatta aksiyon ve olaylar sanki film gibi ilerliyor. Çizim bu tona pek uyamamış ama. Bazı sahneler ise Batman varimsi. Güzel yönden. Doctor Strange gibi bu seri de ilgimi çekmezken son iki sayıyla beni çekmeyi başardı.

NOTUM: 7.3










Bu yazıda sizlere okuduğum sayılarla ilgili kısa kısa görüşlerimden bahsettim. Önümüzdeki hafta farklı sayılarla görüşmek dileğiyle, hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.