Haftalık Çizgi Roman İncelemeleri-3


22 Kasım'da çıkmış önemli, güzel ve kötü çizgi romanları sizler için kısaca inceleyeceğim ve puanlayacağım. Önceki haftalıkları ve incelemeleri burada bulabilirsiniz.


DOOMSDAY CLOCK #1 



Herhalde uzun zamandır en çok hype yapıldığında gördüğüm hikaye bu olabilir. Peki bu sayı beklentiyi karşılamış mı ? Benimkini karşılasa da insanlarınkini karşılayabileceğini düşünmüyorum. Güçlü olsa da yavaş bir başlangıç yaptı. Beklediğimin aksine sayı Watchmen evreninde geçiyor sayı. Çizimleri ve panel ayrımları güzel olmuş. Seri şu anlık ortalamanın üstü bir başlangıç yaptı benim için. Tavsiye ediyorum. Yavaş çıkacağı için biraz bekleyip alın derdim ama hypelı insanlar nedeniyle sayı Star Wars ilk seans biletleri gibi hızlıca tükeniyor. 

Notum: 8.6



NIGHTWING: THE NEW ORDER #4

En sevdiğim DC serileri arasına galiba Nightwing: The New Order'ı rahatlıkla sokabilirim. Sona artık yavaştan yaklaşmaya başlamanın mutsuzluğu ve heyecanı karışımı içimi dolduruyor okurken. Kyle Higgins giriş, gelişme ve sonucu çok iyi yapıyor. Çizimler ise çok güzel. Nightwing fanlığımı çok güzel kabartıyor seri. Üzüldüğüm şey insanlar bu seri ile ilgili yeterince konuşmaması. Yeterince parlamadığı için üzüldüğüm nadir serilerden.

Notum: 9.0









INVINCIBLE IRON MAN #594

Kapak clickbaitinden nefret ettiğimi daha önceden dile getirmiştim. Beklediğim gibi sayıda kapakla ilgili hiçbir şey yok. Sayı yine güzel çizimlerle hem Dr.Doom hem de Riri kısımları güzel ayrılmış ama Riri kısımları daha düz ve daha çok Tony'nin annesi üzerine yoğunlaşılmış. Bir diğer minik eksiği ise önceki sayının üstüne hiç bir şey katmamış. Biraz düşük buldum. Bunlar sayıyı sadece biraz düşürüyor, kötüleştirmiyor. Sayıda eğlendim ve zevkle okudum. Hala Stark'ın devamını merakla bekliyorum.

Notum: 7.8





THANOS #13

Thanos serisi her zaman ilgimi felaket çekip hüsrana uğratan bir seri olmuştu, ta ki bugüne kadar. Bu ne güzel bir sayıdır. İlk olarak bu sayı seriye atlamak için en ideal yer. Serinin öncesine dikkat etmenize gerek yok. Önemli olan gelecek şeyler. İkinci olarak sayıda sıkılmıyorsunuz. Sizi sayının içine çeken bir şey var. Son olarak ise çizimler kaliteli. Tabii daha kaliteli olabilir miydi? Her zaman. Sonu ise sizi baya şaşırtacak. Bence Thanos, Legacy'de okunması gereken serilerden biri. 

Notum: 9.2









Bu yazıda sizlere okuduğum sayılarla ilgili kısa kısa görüşlerimden bahsettim. Bu hafta ilgimi çekebilen sayılar ancak bu kadardı. Önümüzdeki incelemelerde farklı sayılarla görüşmek dileğiyle, hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.