Ben Affleck Flashpoint'ten Sonra Pelerini Bırakıyor!

ben affleck leaves batman ile ilgili görsel sonucu

Zaman zaman 'Benden bu kadar, gidiyorum ben!' diyen. Ardından hayranlarında yalvarmalarından sonra 'Tamam tamam, madem çok istediniz gitmiyorum.' havalarına giren Ben Affleck bu sefer ciddi ciddi gidiyor. Affleck'in Flash solo filmi olan Flashpoint'te Batman olarak son kez görüleceği ve yönetmen Matt Reeves'in The Batman solo filminde bir başkasını görmek istediği düşünülüyor.

Justice League'in gişede hayal kırıklığı yaratan dönüşümünün ardından Variety, Warner Bros'un DC Films  gidişatını yeniden yapılandıracağını bildirdi. Bu durum yüzünden Ben Affleck'in Dark Knight günleri sayılı gibi görünüyor.

Gazeteci Brent Lang'a göre,

"Affleck'in solo Flash filminde Batman olarak görünmesi bekleniyor, ancak Matt Reeves'in planladığı solo Batman filminde pelerinini alacak gibi görünmüyor."
İlgili resim

Kaynaklara göre Reeves, yeni genç yeteneklerle tanışmak istiyor. Bu The Batman ile ilgili en güncel söylenti. El Fanboy, daha önce Affleck'in yerini Jake Gyllenhaal'ın alacağını iddia etmişti. Şu an Flash filminin, Thomas Wayne'in Batman olacağı ve Bruce'un öldüğü Flashpoint'in bir adaptasyonu olacağı göz önüne alındığında, Affleck'in filmde kısa bir sahne de değilde bütün filmde nasıl yer alacağını tahmin etmek zor. Ben şahsen Ben Affleck'in rolden ayrılacak olmasına üzüldüm. Henüz evren daha yeni otururken daha şimdiden ikinci Batman'imize sahip olacağız. Sizde görüşlerinizi yorumlara yazabilirsiniz. Hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.