Haftalık Çizgi Roman İncelemeleri-4


29 Kasım'da çıkmış önemli, güzel ve kötü çizgi romanları sizler için kısaca inceleyeceğim ve puanlayacağım. Önceki haftalıkları ve incelemeleri burada bulabilirsiniz.



BATMAN ANNUAL #2

Ne zaman tanıştıklarını tartışan Batman ve Catwoman çiftimizin duygusal bir noktaya koyulduğu bu sayının beklentimi aştığını söylemeliyim. İlk olarak çizim ve tasarım alanında tam tadında bir sayı. Lee Weeks iyi bir iş çıkartmış. Bu sayının herkese hitap edebileceğini düşünmüyorum. Aynı zamanda hikaye seriye pek bir şey katmıyor ama güçlü ve duygusal. Sayıyı beğendiğimi rahatça dile getirebilirim.

Notum: 8.5






SUPER SONS ANNUAL #1

Ben bu sayıyı okumadan önce bunu beklemiyordum. Hikaye bilmiyorsanız, hayvanların gözünden. Ana karakterler Krypto ve Titus. Sayının böyle bir yola gitmiş olması çok eğlenceli. Az diyalog olsa da (Nedenini bilmiyorum.) iyi anlaşılabilir ve eğlenceli. Çizim olaraksa çok sevdiğim Paul Pelletier var. İyi ve temiz bir iş çıkartmış her zamanki gibi. Kısacası, Super-Pets hikayesi eğlenceli. Kendini ciddiye almıyor ama siz bazen alabiliyorsunuz. Baya uzun bir zamandan sonra Bat-Cow ve Stretchy Parrot'ı görmek bile mutluluk verici.

Notum: 8.0








JEAN GREY #9

Legacy'nin nasıl bazı serilere merakımın geri döndürdüğünden bahsetmiştim daha önce. Bu seri de onların arasında olabilir. Komik bir şey söyleyeyim mi? Serinin en sevdiğim sayısı aynı zamanda Jean Grey'in en az bulunduğu sayı oldu. Phoenix eventinin yaklaşması ile birlikte heyecan artıyor ve bence bu seri o eventin etkisine girdiği için güzelleşmiş. Hem her sayı farklı hikayeden artık bir bütün hikayeye geçmiş olması güzel oldu. Çizim ise fena değil.

Notum:8.2






VENOM #158                                                              

Hayal kırıklığı. Muhteşem bir karaktere böyle bir hikaye vermek, ama hiçbir şeyi başaramamak. Hayal kırıklığı. Sayıda fena değil diyebileceğim şeyler var ama sayıyı biraz olsun iyileştirmeye yakın bile değil. Venom serisinden tek bir umudum kaldı o ise Venom Inc. En sevdiğim karakterlerden birine böyle şeyler yapılmasına üzülüyorum.

Notum: 5.3











X-MEN BLUE #16

X-Men Blue serisi beklemediğim gibi bir yol aldı. Sayıda mantık hataları ve beğenmediğim ergen draması olsa da, beğendiğim bir sayı oldu. Thony Silas çizer olarak iyi bir görev yapmış. Hikaye olaraksa beğendim cidden. Hele son sayfası beni çok mutlu etti ve merak ettirdi. X-Men Blue o 'meh' Crosssoverdan sonra derin bir nefes alıp vermiş ve rahatlamış. Kısacası X-Men Blue #16 eksiği olan ama keyif veren bir sayıydı.

Notum: 7.8





Bu yazıda sizlere okuduğum sayılarla ilgili kısa kısa görüşlerimden bahsettim. Bu hafta hem benim ilgimi hem de sizin ilginizi çekebileceğini düşündüğüm sayılar bunlardı. Önümüzdeki incelemelerde farklı sayılarla görüşmek dileğiyle, hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.