Haftalık Geek Basını-17

basın ile ilgili görsel sonucu

12-17 Mart 2018*

Haftanın kısa ama önemli haberleri sizlerle...

1) Robert Downey Jr: 'İnanın bana filmlerden sıkıldım. Her seferinde "Artık yeter! Bırakacağım, bu sonuncusuydu!" diyorum ama tabi ki bırakamıyorum ancak bu sefer gerçekten son.Bu adamların şakası yok.Bu birçok kişinin yolun sonuna geleceği bir senaryo.'

robert downey tony stark ile ilgili görsel sonucu


2) Kristen Wiig, Wonder Woman 2 filminde Cheetah karakterine hayat verecek!

kristen wiig cheetah ile ilgili görsel sonucu


3) Jessica Jones oyuncusu Krysten Ritter, The Defenders'ın 2. sezonunun muhtemelen çıkmayacağını söyledi.

Ä°lgili resim



4) Kevin Feige; ''Avengers: Infinity War, bugüne kadar yaşananların sonucunu önümüze sunacak. Avengers 4 filmi ile birlikte 22 filmlik hikayenin finalini göreceksiniz.'' dedi.

kevin feige ile ilgili görsel sonucu


5) 23 Mart'ta başlayacak olan Wonder Con'da Aquaman'den ilk görüntülerin 24 Mart'ta yayınlanması bekleniyor.

aquaman ile ilgili görsel sonucu

6) Jesse Eisenberg: ''Lex Luthor'u oynamayı seviyorum. Film oyunculuğu açısından oynamak için fırsat bulduğum en keyifli karakter. Bu yüzden tekrar yapmayı çok isterim. Post-Credit sahnesinde yer aldım, herhangi bir Lex Luthor sahnesi çıkarmadılar. Aksine bazı şeyler eklediler.''

jesse eisenberg justice league ile ilgili görsel sonucu


7) Titans'ın 1.sezon 7.bölüm adı ''Jason Todd'' olarak belirlendi!


titans tv series robin ile ilgili görsel sonucu

8) Sony, Marvel'ın çizgi romanlarda unutulmuş karakteri olan ''Nightwatch'' solo filmini çıkarmaya hazırlanıyor. Yönetmen koltuğuna Spike Lee düşünülüyor.

nightwatch ile ilgili görsel sonucu


9) Tom Holland: "Robert Downey Junior her zaman sete 10 dakika erken gelir. Setteki herkese merhaba der. O çok nazik, kibar, çalışkan ve saygılı. Bu sayede ne kadar ünlü olunursa olunsun veya ne kadar para kazanırlarsa kazanılınsın, herkese eşit derecede kibar ve saygılı olunması gerektiğini gösteriyor. O benim gibi endüstrideki genç bir isim için harika bir rol model."

tom holland robert downey jr ile ilgili görsel sonucu






































































Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.