Amazing Spider-Man #798 İnceleme


The Amazing Spider-Man serisi birkaç sayıdır beklenilen şeyi bu sayıda devreye soktu. Spider-Man ve Green Goblin. En büyük düşmanlar Dan Slott'un yazarlığı altında son bir kez karşı karşıya! Green Goblin her zamankinden daha tehlikeli ve Peter, buna karşı hiç hazırlıklı değil.

Sayıda fırtına kopmadan önce aslında bir güzel sessizlik bulunmakta. Klasik bir Spider-Man sayısı gibi ama sonra aksiyon üstüne aksiyon. Green Goblin ve Spider-Man bir güzel kavga ediyor. Araya tabii bazı yan hikayeleri ilerletmek için sahneler araya giriyor. Aksiyonu bölmesine rağmen bu yan olayların ileride önemli yere sahip olacağını düşünüyorum. 



Sayı başlangıçta beni çok korkutmuştu. Sıkıcı ve boş geçer diye düşündüm ama bu olaylar benim gibi okuyucuları güzelce yerine bağladı. Tabii ki sayıda ayrıca herkesin artık bildiği ve beklediği Red Goblin karakteri var. Niye başlangıçta o hali ile saldırmadığını sorgulatıyor biraz ama o kadar da önemli değil. Bu arada karakter ve tasarımı çok havalı. Carnage karakterini çok seven ben, bu birleşime bayıldım.

Birazcık çizim ve renklendirmeden bahsetmek isterim. Immonen yine döktürmüş. Çizeceği yeni bir karakter görüntüsü var artık. Sayıda en sevdiğim şeylerden biri renklendirme olabilir. Green Goblin'de kullanılan mor renk paleti göz alıcı. Red Goblin'deki kırmızı ve siyah karışımı da güzel olmuş.



Artık bize önceki sayılarda beklememizi istedikleri şeyleri verdiler. Sırada bizim ne istediklerimizde. Bu isteklerimden bir tanesi bu önemli hikayeye güzel bir devam. Artık önemli yerlerdeyiz. Daha fazla hikaye doldurma yok. Dan Slott bu hikayenin klasik bir Spider-Man hikayesi olarak bilinmesi isteyeceğini zannetmiyorum. 

Kısacası, Amazing Spider-Man 798. sayısıyla önemli bir noktaya geliyor. Yine ortaya güzel bir sayı atılmış. Sonraki sayıyı aşırı merakla bekliyorum. Spider-Man'in son zamanlardaki en zor anları şimdi geliyor. Sonraki incelemelerde görüşmek üzere, esen kalın.

Notum: 8.5

1 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.