Hediye-Batman #45 İnceleme



Batman serisinde yılın büyük düğününe yaklaşıyoruz, okurlar. Bu düğün yolundaysa Tom King belli ki büyük hikayeler başlatmak istemiyor. Hızlıca bitecek hikayeler yapmaya çalışıyor. Bu olayın birkaç hikayedir işe yaramadığını düşünüyordum ama bu yeni hikaye her şeyi değiştirebilir. Bu hikayeden yeterince az spoiler vererek bahsedeceğim. Benim gibi okurken sizin de şaşırmanızı istiyorum. O zaman uzatmadan başlayalım. 

Alternatif evren hikayelerini çoğunlukla severim. Bazı istisnalar dışında bir karakterin hep alternatif bir halini daha çok severim. Böyle hikayelerin en sevdiğim tarafı bize yeni bir şeyler sunması. Yeni bir çevre. O çevreyi güzelce gösterdikçe ben severim. İşte bu sayıyı o yüzden çok sevdim. Bu hikaye Batman odaklı olsa da sayı daha çok bu Batman olayının sonuçlarını ele almış. 



Sayı direkt bizi bir karanlık ortama hazırlıyor. Sayının ilk sayfaları tamamen Jokerleşmiş bir Green Lantern'ın kendisini öldürmesi. Bu acayip, ilgi çekici başlangıcı yapıyor. Tüm sayı boyunca size bu evrendeki farklılıkları gösteriyorlar. Bu evrende olanların çıkarımını da bu farklılıklardan anlamamız gerekiyor ama tahmin etmek sayıda ilerledikçe kolaylaşıyor. Hikaye sadece düğüne kadar tutacak mini bir hikayeden ibaret değilse ne güzel, ama Tom King'in son zamanlarda bu olayına alıştım. 

Sayıdaki aksiyon abartılı değildi. Ana noktasının da zaten aksiyon olduğunu düşünmüyorum. Booster Gold ile Skeets'in macerası odak noktası ama araya bu aksiyon olayları giriyor. Hatta Booster Gold'un dövüşen tarafta olduğunu bile söyleyemeyiz sayıda. Bu arada Booster Gold ile Skeets arasındaki diyaloglar çok samimiydi. Diyalogların iyi olduğunu söylemiyorum, Tom King'in diyalogları çok düz. Sayıdaki diyaloglar karaktere uyuyordu ve ayrı bir eğlence katıyordu sayıya.



Çizimlere gelirsek...Tony S. Daniel. Kendisi zaten çizimi ile sevilen birisi ve bu sayıda yine coşturmuş. Karanlık bir geleceği olabildiğince iyi yansıtmış. Renklendirmeler de oldukça iyi. 

Uzun zamandır Batman serisine başlama sorunu olan birisi varsa bence bu sayı tam sizin giriş noktanız. Eğlenceli, aksiyonlu ve güzel çizimli. Belki de az Batman gördüğüm için böyle diyorum, bilmiyorum. Uzun zamandan sonra bir Batman hikayesinin devamını bekliyorum. Sonraki incelemelerde görüşmek üzere, esen kalın!

Notum: 8.2

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.