The Curse Of Brimstone #2 İnceleme


The Curse of Brimstone ilk sayısıyla bizlere özel bir şey sunmuştu. Karanlık ve büyü temalı bir DC serisi. İlk sayının bu gizem ağırlığı bende birkaç istek oluşturmuştu. Gizem ve büyüyü güzelce göstermek. Bu istediklerimi sayının tam olarak verebildiğini söyleyemeyeceğim. Bilmiyorum belki ben seriden çok şey istiyorumdur. Neyse spoiler vermeyeceğimiz incelememize hemen geçelim.

Sayının çoğu Joe ile kardeşi Annie arasında konuşmalar ve kasabada olan gizemli olaylarla ilgili geçiyor. Bu iki karakter arasında yaşanan olaylar bana çok hızlandırılmış ve saçma geldi. Spoiler vermeden söyle anlatayım. Kardeşi ona telaşlı şekilde ne olduğunu sorar ve Joe ona her şeyi anlatır. Bunun üzerine Annie "Peki" diyerek geçiyor. Bu çok hızlı ve hiç gerçekçi değil. Neyse ki sayının gizem ve olağanüstü yerleri sayıyı az da olsa kurtarıyor.



Justin Jordan üzerinde oynayabileceği çok iyi bir evren yarattı. Önemli olan bunu nasıl devam ettireceği idi. Bence fikirlerini temiz bir şekilde göstermiş ve tutmuş. Onun dışındaki her şey aceleye getirilmiş. Sadece olaylar değil, diyaloglar da. Sanki bir şey eksik diyaloglarda. Bir şey kırpılmış hissettiriyor. Sayıda düz olaylar ile gizemli olaylar arasında bir dengesizlik bulunmakta. Düz olaylar çok fazla.

Bu sayının ilk sayıya göre daha fazla aksiyonu bulunmakta. Muhtemelen her alev güçlü karakterin yüzleştiği dondurma özelliğine sahip bir düşman bulunmakta. Sayıda pek görmüyoruz ama bu güçler çok yaratıcı kullanılabilir. Hele sayının sonunda gördüğümüz kavga çok güzel yerlere gidebilir diye düşünüyorum.


Sayının çizimlerinde en sevdiğim alanlar donmuş ve buz kaplı alanlar. Ben bile üşüdüm. Tabii bunda renklendirenin de katkısı büyük. Sayının en çok sevdiğim noktalarından bir tanesi çizimleriydi. Keşke daha çok görsek dediğim karakterlerin yaratık modellemeleri çok iyi tasarlanmış ve çizilmiş.

The Curse of Brimstone #2 kısacası çok güzel fikirleri olan ama onları yeterince iyi öne çıkaramayan bir sayıydı. Dediğim gibi bazı kısımlar olayı ilerletmek için çok aceleye getirilmiş. Karakterler olayları sorgulamadan kabul ediyor. Onun dışında bence oldukça eğlenceli. Gerektiği yere yerleşmesi gerekiyor. Sonraki sayıyı merak ediyorum ve hikayenin buradan nereye gideceğini iple çekiyorum.

Notum:7.0

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.