Captain Marvel'ın İlk Tanıtım Görseli Yayınlandı!


Captain Marvel'dan İlk Tanıtım Görseli Geldi!

Gizli Dünya filmi ile 2015'te "En İyi Kadın Oyuncu Oscarı" ödülüne layık görülen Brie Larson'un Marvel dünyasında Captain  Marvel karakteri ile yer alacağı Captain Marvel filminden, ilk tanıtım görseli geldi.

Marvel evreninin en güçlü karakterlerinden birini anlatacak olan filmin tanıtım görseli beklenildiğinin aksine filmin promosyon defterinin üzerinde yer alıyor. Beklenilen bir görsel olmasa da film ile ilgili sinematik bir mesaj içeriyor olabilir.

Marvel evreninin kilit gücü olan Captain Marvel filminde, özel güçler kazanan Carol Danvers'ın iki uzay ırkı arasında olan savaşta ortada kalan dünyanı tehlikeden kurtarma çabasını göreceğiz.
Captain Marvel akıl hocalığını, Kree ırkından gelen Mar-Vell karakteri olan fakat saklanabilmek için doktor Walter Lawson kimliğine bürünecek olan oyuncu Jude Law. Kree casusu ve genetikçi Doktor Minevra yani Minn-Erva rolünü ise Gemma Chan canlandıracak. S.H.I.E.L.D müdürü Nick Fury karşımıza yine Samuel L. Jackson ile çıkacak. Kadroda yer alan bir diğer oyuncu olan Lassana Lynch'ın Avengers ekibinin üyelerinden biri olan Monica Rambeau karakterine hayat verebileceği söyleniyor. Filmin kötü karakteri olan uzaylı ırkı lideri Skrulls rolünde Ben Mendelson yer alacak.

 Marvel'ın kilit gücü olan Captain Marvel, bu evrenin de ilk kadın süper kahraman filmi olacak.
Yönetmenliğini Anna Boden & Ryan Fleck'in yaptığı filmin bestelerini Türk müzisyen Pınar Toprak yapacak. Film 8 Mart 2019'da vizyona girecek.




Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.