Thor #5 ve #6 İnceleme


Thor serisi biraz hayal kırıklığı yaratan ilk hikayesinden sonra beklentim azalmıştı ama sonra bu hikaye başladı. Bu iki sayılık hikaye gerçekten ilginç, güzel ve bol aksiyonlu olmuş. O zaman uzatmadan incelemeye geçelim.

Hikaye baya uzak bir gelecekte geçiyor. Thor, Midgard'a yeniden hayat vermiştir ama uzaklarda Midgard'a yaklaşan bir şey de diğer gezegenlerden hayat almaktadır. Bunun üzerine Thor, eski bir arkadaşı olan ve şu an Phoenix ile birleşmiş Logan, Wolverine, ile takım olmalıdır. Peki Logan buna nasıl cevap vercektir? Tek kelime ile...Snikt!



Hikayeyi beğendim diyebilirim ama muhtemelen en büyük eksisi bolca dövüş olması. Bakın bu dövüşler kötü değil hatta muhteşem ama iki sayının da yarısından fazlası aksiyon bulundurmakta. Bu çizim yüzünden biraz yoruyor sizi. Yine de aksiyon severler varsa çok beğenecek. Muhteşem bir Logan vs Thor bulunduruyor hikaye. Ayrıca sayıya arkadaşlıklarını göstermek için tatlı bir Flashback sahnesi koymuşlar.

Sayıda dediğim gibi uzak bir zamandayız. Bu zamanı daha önce de biraz gördük ama ilk kez bu kadar uzun okuduk sanırım ve canım daha çok okumak istiyor. Geleceği çok farklı kurgulamışlar. Düşmanların görüntüsü çok tuhaf. Muhtemelen bu tarz hikayeleri her büyük hikayeden sonra okuyacağız. Bu benim için bir sıkıntı oluşturmaz. Bu yeri daha çok görmek isterim.


Hikayenin çizeri Christian Ward ve daha önce de dediğim gibi çizimi aksiyonda biraz göz yorsa da gerçekten çok seviyorum. En öne çıkan şey benim için muhtemelen renklendirme. Dövüşlerde patlayan renkler muhteşem gözüküyor. Bu genel kozmik atmosfere çok yakışmış. Çoğu karakterin tasarımı da güzel. Kendisini bu yüzden de Black Bolt serisinde çok beğenmiştim.

Sonunda herkesin aynı düşünceye sahip olduğu güzel bir hikaye. Bu gelecek kısımlarını çok beğendim ve acaba bu işler geçmişe de gider mi diye düşündürmedi değil. Sonraki hikaye sanırım geçmişte geçecek. Genç Thor'u okuyacağız. Üç farklı zamanın Thor'unu okumak bana bir şeyi hatırlattı ama hadi bakalım nasıl olacak?

Notum: 8.7

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.