Keşke Bu Seri De Yarıya İnseydi-Infinity Wars #4 ve #5 İnceleme


Infinity Wars serisinde şu anda yarıya ulaşmış durumdayız ve hiçbir şey hissetmiyorum. Şu ana kadar düzgün bir hikaye okuduğumuzu bile düşünmüyorum. Ne kadar yarısında olsak da sanki olması gereken daha çok şey varmış gibi. Bundan Metal kokusu almıyorum değil aslında. Tüm olaylar bir sayıda saçma yollarla çözülecek. Tek farkı Metal'den Metal'in DC için önemli bir hikaye olmasıydı.

INFINITY WARS #4

Requiem bir önceki sayıda evreni yarıya indirerek karakterleri birleştirdi. Bu sayıda ise Loki'nin bazı karakterleri ayırmasını okuyoruz. Daha önceki sayıda birleştirdiniz ama biz yeterince bağlanamadan ayırıyorsunuz. Muhteşem! Bunu kesinlikle yan serilerin satılması için yapılan bir hamle olarak görüyorum. Loki, tüm sayı boyunca birkaç karakteri ayırıyor ve takım yapıyor. Bu arada bu takımdaki karakterlerin çoğunu seride daha önce görmedik ama şimdi birden önümüze seriyorlar. E o zaman o kadar birleştirmeye uğraştığınız Infinity Watch karakterleri boşa harcanmadı mı? Neyse dediğim gibi Loki kendi takımını ayarlıyor ama yazar bir sayı fazla yazabilmek için bu konuyu baya uzatıyor. Bu sayının yarısında da bu olay yapılabilirdi. Gereksiz şakalarla uzatılmış. Diğer taraftaki Requiem olayları ise kesinlikle unutulabilir ve gereksiz. Düşman kaç yıllık Marvel karakteri olsa da sanki tanımıyormuşuz hissi veriyor. Kendisi tamamen farklı birisi. Ana daha büyük olan tehdit ise yeterince tehlikeli gösterilmiyor. Sadece güçlü ve çirkin. Herhangi bir risk yok.


Çizim olarak aslında fena değil. Birkaç yüz çizimi beni baya iğrendirdi ama yeni karakter tasarımları hoş yapılmıştı. Bunun yanında renklendirme de önceki sayılara göre daha iyi geldi. Yine de sayfalandırma olarak çok iyi diyemem. Evet birçok tarzda panel kullanılmış ama bir sayfada bile mi splash page yapamazsın ya. Çok sıkışık geldi panel olarak. 

Notum: 5.2

INFINITY WARS #5

Bu sayıda aslında eğlendim. Evet bir sürü saçma olay var ve her şeyin hızlıca sonraki sayıda toplanacağı artık belli oldu ama eğlendim en azından. Hikaye kısacası Loki'nin takımının Requiem'a dalması. Eğlenceli ama Requiem de taşlara sahip. Sayıda düzgünce bile kullanmıyor. Loki'nin takımında da taşlar var ki nasıl aldıklarını söylemeyeceğim ama onlar en azından taşları güzelce kullanabiliyor. Sanırım Duggan'a en çok orada kadeh kaldıracağım. Loki'nin takımı taşları iyi kullandı. Saçma olan tarafı ise o taşları sadece Soul World'de kullanabilmeleri. İlk sayıda öyle denmişti ama ne hikmetse bu sayıda dışarıda güzelce kullandılar. 


Deodato'nun çizimlerini bu sayı yine aynı buldum. Birkaç tip gerçekten berbattı ama aksiyon sahneleri güzel çizilmişti ki bu sayıda bolca var. Bu sayıda birkaç tane daha enteresan karakter tasarımı görüyoruz ki yine güzel olmuş. Mesela Thing ile Human Torch'un birleşimi tahmin edilebilir ama güzel olmuş.

Kısacası iki sayı da kötü ama biri diğerinden daha da kötü. Sanırım bu da Marvel'ın unutulacak eventleri arasında yerini alacak. Bakalım son sayı nasıl olacak?

Notum: 6.3

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.