Absolute Carnage #2 İnceleme | Doymadım


Absolute Carnage #1 incelemesinde sayıyı baya övmüştüm ve istediğim Venom hikayesine eriştiğimi söylemiştim. Peki ilk sayının isteklerimi karşılaması devamında da karşılayacağı anlamına geliyor muydu yoksa ikinci sayı büyük bir hikayedense event kalıbına sıkıştırılmaya çalışan bir parça gibi mi hissettiriliyor? Bu hikaye War of the Realms ile aynı hatayı mı yaptı?

Bilmeyenler için War of the Realms incelemelerinde son dönemlerin eventleri hakkında bazı gözüme çarpan parçaları söylemiştim ki onlardan en büyüğü tie-in hazırlama idi. Seri büyük olduğunu anlatmak için alakasız sahneler gösterir başka hikayelerden ki bunda da öyle oluyor. İlk sayının aşırı heyecanlı sonundan sonra kaçmayı başaran Spidey ve Venom ayrılarak başka simbiyot ile birleşmiş kişileri bulmaya çalışırken baş düşmanımız, Carnage, planının nasıl ilerlediğinden bahseder ki bunlar da diğer serilerden parçalar içerir.


Tie-In için zaman harcaması güzel yazım olduğu sürece gerçekten sıkıntı değil benim için ki sayı muhteşem bir yazıma sahip. Gözüme batan birkaç cümle var ama onun dışında çoğu baya etkileyici o yüzden Tie-In görmek sıkıntı değil ama asıl sıkıntı bu sayının ilki gibi 60 sayfa olmaması. Sayı 20 sayda olduğundan bu Tie-In hazırlıkları ve muhteşem, akıcı aksiyonları okurken sayı direk bitiyor ve bundan dolayı tatmin olmuyorsunuz. Biliyorum sayıdan daha çok şey istemek o serinin ne kadar iyi olduğunu gösterir ama ilk sayıda olan o kadar olaydan sonra bunlar çok kısa hissettiriyor.

Sayının ikinci yarısı biraz daha Venom ve Miles odaklı ki gayet hoş hazırlanmış. Gerilimli ve kaos içinde ilerleyen bu kısımla ilgili tek sıkıntım başka bir Tie-In'de de bu kısmın direk aynısını okumamız. Başka bir yazıda ondan bahsedeceğim ama sinirimi bozuyor ve ana hikayeye bir şey eklemiyor. Biliyorum, bu sayıdansa Tie-In'in suçu ama üzücü. Sadece bu hızdan dolayı seriye olan açlığım devam ediyor, hele bir sonraki sayı için yeniden 1 ay bekleyeceğimizi ve Tie-In'lerin de o kadar dolu olmadığını düşünürsek.


Çizim hakkında ilk sayıya ekleyebileceğim çok bir şey olduğunu söyleyemem. Çizim ve atmosfer aşırı iyi. Stegman'ın yarattığı kaos ve tasarımlar o kadar muhteşem ki anlatamam. Ayrıca akıcı ve göz yormuyor. Göz yoran şey ise çizimden değil ama daha çok bir seçimden dolayı. Taaa Venom serisinin başında da bahsetmiştim ama bu çizime yağmuru yakıştırmadığımı söylemem lazım. Sadece göz yoruyor ve ben yağmurdansa daha çok çizim görmek istiyorum.

Bakın, Absolute Carnage #2 ilki kadar olmasa da çok iyi bir sayı ama bu sayıda pozitiftense daha çok negatiften bahsettiğimi biliyorum. Ben bu seriyi çok seviyorum ama bu minik sıkıntıları da söylemem gerekiyor çünkü daha da iyi olmasını istiyorum. Bir söz vardır "En büyük Spider-Man haterları en büyük fanlardır" çünkü istediklerini önemsedikleri için sevmedikleri şeylere daha çok odaklanırlar. Bu benim için de geçerli olabilir. Doymadığımdan dolayı sevmediğim şeylere biraz daha yöneldim ama dediğim gibi bu kötü bir sayı olduğundan değil, çünkü çok iyi, daha iyi olmasını istediğimden.

NOTUM: 8.2

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.