The Terrifics #1 İnceleme



New Age of Heroes duyurulduğundan beri gerek yazar ve çizer isimleri gerek karakterleri ile The Terrifics merak duyulası bir seriydi. Serinin beklentileri yeterince karşılayabildiğini söyleyebiliriz. Ivan Reis'in çizimleri her zamanki gibi çok iyiydi, Jeff Lemire için bu seri çerçevesinde net bir yorum yapamayacağım 2-3 sayı daha incelemek gerekir ama kötü bir şey çıkacağını hiç sanmıyorum. Gelelim hikayeye; ekibimiz şimdilik Mr. Terrific, Plastic Man, Metamorpho ve Phantom Girl'den oluşuyor gibi görünüyor. Mr. Terrific, Arrow dizisi izleyenler için tanıdık gelse de çok daha karizma ve bilgili bir karakter çizgi romanda ve ekibin lideri konumunda ama bana göre Plastic Man rolü çalacak gibi duruyor. Kendi serisinin de geleceği duyurulduktan sonra onun üzerinde bir tık daha fazla durulacağını düşünüyorum.

Detaylara girersek sayıda çok fazla spoilerlık bir durum olduğunu düşünmüyorum. Hikayede Mr. Terrific'in Stagg Endüstrilerine gittiğini görmekteyiz, Stagg burada Terrific'den çaldığı teknolojiler ile Dark Multiverse'ye geçit açmıştır ve nasıl kapatabileceği konusunda herhangi bir fikri yoktur. Bu geçitten geçen Mr. Terrific, Plastic Man ve Metamorpho bir gezegene inerler ve çok geçmeden indikleri yerin bir gezegen değil büyük bir vücut olduğunu görürler ve burada Phantom Girl ile tanışırlar.



Bu dörtlünün ve sonrasında muhtemelen onlara eklenecek olan ve sayının sonunda gördüğümüz Tom Strong'un bu kozmik Dark Multiverse'de yaşayacaklarını gerçekten merak ediyorum.

Seri aylık olarak ilerleyecek ve benim gözümde Metal sonrası serilerden en iyisi olacaktır, tabii kısa zamanda ekibi değiştirmezlerse. Sonrasında da The Immortal Men'in (James Tynion IV & Jim Lee) geleceğini düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.