Herkes Mutlu-Amazing Spider-Man #2 İnceleme

Nick Spencer'ın Spider-Man serisi hızla devam ediyor. Şu anlık seri eski haline döndüğü için herkes mutlu. Eski tarzı özlemişler ve bu yorumları sayılara verdikleri puanlara baya yansıyor. 8'ler ve 9'lar havalarda. Sanırım benim dışımda herkes mutlu.

İlk olarak hikayede pek bir şey olmuyor. Sayının zaten ilk 8 sayfası tamamen boş. Ondan sonra ise ilk sayının en en sonunda görüğümüz Lizard Hoca hikayesini okuyoruz. Bu Lizard Hoca hikayesi açıklama dolu. Minik bir sorunum Clone Conspiracy hikayesindeki Connors'dan hiç bahsetmemeleri. O berbat hikayeden bahsetmezlerse şaşırmam ama sinirlenirim. Orada Connors'ın önemli bir rolü vardı ve sonunda onun hikayesi yarım kalmıştı. Onun dışında sayıda sadece hikayeyi ilerletmek için koyulan boş aksiyonlar var. Pek sevdiğim bir olay değildir ama aksiyonlar güzel ve akıyor.
Şimdi seride hem sevdiğim hem de sevmediğim bir şeyden bahsedeceğim. Spencer normalde risk alan bir yazardır. Captain'a "Hail Hydra" dedirtmesinden bahsetmiştim ama bu seride risk almıyor. Spider-Man artık komik olmayan şakalarına, okuluna ve Mary Jane'e döndü. Her şey eskisi gibi güzel ve fena bulmuyorum ama ben o kadar eskisi gibi olmasını istemiyorum. Seri gelişmek ve yeni bir şeyler katmak için risk alması lazım. Ne kadar insanlar Dan Slott'un yazdığı serilerdeki riskleri sevmese de ben beğenmiştim çünkü en azından yeni bir şeyler sunmayı denemişti. Spencer ise geçmişe bağlı kalmayı seçiyor. Saygı duyuyorum ama umarım seriye yeni ve orijinal şeyler katılır. Mesela önceki sayıda gözüken ve bu sayıda sözü geçmeyen gizemli kötüyü hala merak ediyorum.

Sayıda 4 gereksiz düşmanımız bulunmakta. Man Mountain Marko (Bu sayıya kadar böyle bir karakter olduğunu unutmuşum), Ringer, Black Ant ve Taskmaster. Yanlış duymadınız az önce Taskmaster'a gereksiz bir düşman dedim. Taskmaster eskiden en havalı kötülerden biriydi. Karakterlerle dövüşlerde çok iyi iş çıkarıyordu. Burada ise 3 panelde işi bitiyor. Karakterin artık bir kum torbasından farkı yok. Bu beni cidden üzüyor.
Çizimler çoğu zaman güzel. Sadece bazı panellerde minik detaylar göze batıyor ama onları eksi olarak saymıyorum. Ottley'den tek isteğim bu ayda iki kez çıkan seride acele çizmemesi. Hatalar artabilir acele çizince. Ayrıca Lizard da çok güzel gözüküyor. 

 Amazing Spider-Man umarım geçmişe bağlı olan zincirlerinden kurtulur ve bize yeni şeyler gösterir. Hala seriden umudum var tabiki. İlk olarak hala gizemli düşmanı merak ediyorum ve sayının sonunda olan olay da güzel gözüküyor. Bunlar bile umudum olmasını sağlıyor. Sadece biraz daha zorlaması lazım. Sonraki yazılarda görüşmek üzere, hoşça kalın.

Notum: 7.0

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.