Iron Fist 2.Sezon Fragman Değerlendirmesi


7 Eylül'de Netflix'te çıkacak olan dizinin trailerı yayınlandı. Her ne kadar beğenmediğim yerler olsa da beğendiğim yerlerin daha fazla olduğunu  söyleyebilirim...
.







Öncelikle dizinin posterine bakacak olursak eğer, posteri beğenmedim. Ortaya koskocaman bir şekilde Iron Fist yazmaları çok kötü durmuş. Iron Fist serisinin kapağı tarzında yapmalarını beklerdim, hele ki bu kadar kostüm gösterildikten sonra.



  E kostüm tamam ama sadece baş kısmını gördük, yeşil bir kıyafet görebilir miyiz?

Fragmanda ölmüş Iron Fist'in giydiği kostüm gösterildi. Burada kostümün baş kısmını ve yeşil bir ceket olduğunu görebiliriz. Dizide giyeceği kostüm ise buna benzer olacaktır muhtemelen, ceket yerine yeşil hırka tarzı bir şey olabilir.


Bize burada gösterilen kostüm antreman kostümüdür.

  Davos Gücünü Nereden Aldı?

  Kanatsız olan dövmesinden önceki yazımızda bahsetmiştik. Bu dövme normalde göğsünde olurken, dizide sırtında gördük. Peki bu adam gücünü nasıl kazandı?

 Fragmanda Danny alnına baş parmağı ile dokunduktan sonra hemen bu sahne geliyor. Muhtemelen gücünü Danny'den alacak. Alacağı yer ise bence burası. Bu sahnede Davos bile acı çekebilir.

ıron fist davos v joy meachum ile ilgili görsel sonucu

  Davos'un bir de ordusu olacak, bu durum çizgi romanlarda da vardı ama genelde kendisi Hydra askerlerini yönetirdi. Dizide ise Joy Meachum karakteri ile birlik olacak, zaten dizinin ilk sezonunda ikisi anlaşmıştı. Bana kalırsa Joy ile Collen’in kapışması harika olabilir, tabii Joy savaş için yeterli eğitimi alırsa

Şimdi ise gelelim fragmanda neleri beğendim, neleri beğenmedim?

ıron fist season 2 ile ilgili görsel sonucu
Fragmanda özellikle dövüş sahnelerini çok beğendim, taklalar veya kendisine bıçak doğrultan adamın bıçağını tek hamlede duvara fırlatması karakterin biraz daha ustalaştığını gösteriyor. Umarım  fazla dayak yiyen bir Danny görmeyiz diyerek beğenmediğim yere geliyorum.

CGI

Cidden bu kadar kötü yapılamazdı sanırım, Instagram efekti mi CGI mı anlayamadım, hem fazla neon hem de her elini salladıklarında arkasında oluşan renk bulutu çok kötü.

 İlk sezon CGI efektleri gayet güzeldi, şimdi ise şuna bakın, umarım yeni sezonu izlerken bu kadar rahatsız etmez...

 Zaten başka da göze çarpan bir kötülüğü yok fragmanın benim açımdan. Siz nasıl buldunuz? Gelin konuşalım.



3 yorum:

  1. Davos un Fist gücü alması tamamiyle saçmalık eğer teoriniz doğru çıkarsa Dany den alması daha da saçma...

    YanıtlaSil
  2. Kostüm ün maskesi süper kostümü aşırı merak ettim Çizgi Romandakine ne kadar benzeyecek acaba

    YanıtlaSil
  3. İlerleyen bölümler de Luke de gelir umarım 2,3 bölümlük görürüz

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.