Thor #4 İnceleme

Thor serisinin incelemesine 4.sayı ile devam ediyoruz. Her şeyin artık birbirine girdiği hikaye bu sayı ile aslında biraz hızlıca kapandı. Peki sayı nasıl olmuş? Hemen incelemeye geçelim.

Hel'in ordularını Cinder'a karşı birleşmesini sağlayacak Baldor ve Hela'nın evliliği son anda sürpriz bir konuk tarafından bozulurken Thor, Valkyrielerin savaşa katılması için Valhalla'ya gitti. Bu sayıda her şey var. Aksiyon, eğlence, sürprizler, Thanos, aşk ve daha fazla aksiyon. Jason Aaron bu karakterlerle güzelce oynamış ve bu büyüyen savaşı güzelce yansıtmış. Tek sorun her şey bir sayıda tamamlanıyor. Belki bir sayı daha uzun olsa daha iyi olurdu.
Hikayenin güzelliğini düşüren tek şey sanırım komediye olan yönelme. Tamam insanlar Ragnarok filmini beğendi, ben de beğendim ama çizgi romanlara o komedinin yansımasına gerek yok. Thori, Thor'un konuşan köpeği, şaka yapabilir o eğlenceli ama Thanos gibi korkutucu biri şakalar yapınca yüzümü ekşitiyorum. Yine de sayıda güzel dramatik ve kahramanların öne çıktığı anlar var.

Ayrıca sayı bazı farklı hikayelere bağlanıyor. Zaten Thanos'un olması direk Infinity Wars'a bağlıyor bazı olayları. Bunun yanında yeni çıkan Asgardians of the Galaxy serisinde gözükecek birkaç karakteri hazırlıyor. Anlayacağınız sayı çok dolu ama biraz kısa. Onun dışında aksiyon baya güzel ve heyecanlı. Bir sürü ordu birbirine dalıyor. Daha önce de sanırım bahsetmiştim ama yeniden söylemek isterim bu yeni çekiçler çok eğlenceli ve kullanışlı.
Sonunda. Sonunda! Mike Del Mundo'nun çizimlerine alıştım ama sonraki hikayede o çizmiyor...Yeterince detay olmasa da çizimde bu çizgi romanı yeniden okuduğumda ilk dikkatimi çeken şey renk. Gerçekten farklı. Sadece biraz alışılması gerekiyor. Sonraki sayının hikayesini merak ettiğimi söylebilirim çünkü çizer Christian Ward yani Black Bolt serisinin çizeri ki ben o serinin renklendirmesini çok sevmiştim.

Odinson'ın döndüğü Thor serisinin ilk hikayesi bu sayı ile tamamlanmış durumda. İlk üç sayı önceki seriye göre biraz hayal kırıklığı yaratmış olsa da bu son sayı eğlenceli ve bol aksiyonlu bir son verdi. Sonraki hikayede çok uzak bir gelecekteyiz. Neler olacağını baya merak ediyorum. Sonraki yazılarda görüşmek üzere, hoşça kalın.

Notum: 8.5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.