Yeni Başlangıçlar- Supergirl #21 İnceleme

Supergirl serisi birkaç aydır yeni sayısını çıkartmamaktaydı çünkü seri çoktan bitirilmişti. Ondan sonra ise büyük bir şey oldu. Bendis geldi. Bendis, Men of Steel mini serisini başlatarak yeni bir dönem açtı tüm Superman karakterleri için. Bunun sonucunda ise Supergirl serisi yeniden başladı. Başlıkta #21 yazsa da önemli olan sayı burada 1.

Hikaye Man of Steel serisinden sonrasını anlatıyor. Gerçek Kripton katili Rogol Zaar'ın o seride yaptıklarından sonra Supergirl bu katliamın arkasındaki gerçekleri öğrenmek için tatlı bir partner ile gezegenden ayrılmalıdır. Kısacası hikaye Supergirl'ün Krypton'nun katliamının arkasındaki sırrı çözmeye çalıştığı bir dedektiflik hikayesi.

Yazar Marc Andreyko, bize uzay dedektifliği sözü vermişti ve bence bunu güzelce başarmış. Yani daha maceranın tabanını gördük ama ilerleyişine umutlu bakıyorum. Sayıda bolca güzel yan karakterler bulunmakta. Önceki 20 sayıdan kimse yok. Birde bu zamana kadar Supergirl'ün tam bir motivasyonu yoktu. Yaptığı şeylerin çoğunu Superman hikayesinde de görebileceğimiz şeylerdi ama şimdi bulunduğu gezegenini terk etmesi ve tam bir motivasyonu olması çok iyi. 

Sayıyla ilgili diğer bir sevdiğim şeyse önceki dediğim gibi 20 sayısıyla alakası olmayışı. Serinin önceden iki kez bırakmış ve sadece merak ettiğim hikayeler için geri dönmüş ben, bu sayı ile mutlu oldum. Tamamen yeni bir sayfa. Bunun yanında bu sayıyı anlamak için Man of Steel'i okumanız gerekmiyor. Evet hikaye onla bağlantılı ama sayıyı okuyunca da çoğu şeyi anlayabilirsiniz. Tabi Man of Steel'i okursanız daha iyi girerseniz ve daha hızlı her şey aklınızda yer eder.

Sayıyla ilgili en büyük eksim sanırım çizimler. Bazı muhteşem paneller bulunmakta ama çoğu sayfadaki yüz ifadeleri biraz tuhaf. Duyguları pek iyi yansıtabildiğini düşünmüyorum. Ya sıradan ya da üzgün bakıyorlar. Onun yanında tatlı partnerimiz cidden tatlı çizilmiş. Ayrıca neden serinin numarası 1'den başlamadı o ayrı bir konu. Bence öyle olsa daha iyi bir satış yapabilirdi ama o 1'in yanındaki 2 biraz insanları tutuyor.

Birkaç ayki kozasından sonra Supergirl yenilenmiş bir şekilde ortaya çıktı. Onarması gereken küçük hatalar var ama onun dışında Supergirl'ün hikayesini ilk kez önemsiyorum ve heyecanı daha çok yükselterek muhteşem bir hikaye olacağını düşündüm. Hikayenin devamını incelemeyi düşünmüyorum ama eğer sayıyla ilgili anlattıklarım ilginizi çektiyse bakabilirsiniz. Sonraki yazılarda görüşmek üzere, hoşça kalın.

Notum: 7.5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.