Ekim Ayında Beklediğimiz Oyunlar

Ekim ayı! Bizim gibi oyuncular için her hafta merak ettiğimiz oyunların çıktığı bir ay. Ay için oyun maliyetimizi ayırırken ve hangi oyunu almamız gerektiğini seçerken terler akıttığımız bir ay. Bu ay 11 tane (bazılarından birlikte bahsedeceğim) beklediğimiz oyun olduğu için hemen geçelim.

Forza Horizon 4 (Xbox One, PC)- 2 Ekim
Xbox kullanıcılarının mutlaka bildiği Forza Horizon, 4.oyunu ile Microsoft'un ilk Türkçe oyunu olacak. Ben o kadar yarış oyunu oynamış birisi değilim. Mario Kart'ın ilerisine çok fazla geçmedim. Oyuna öncekilere göre sanırım araba dışında bir de mevsim eklendi. Oyunun da beklediğimden daha fazla puanı var ama dediğim gibi çok fazla yarış oyunu oynayan birisi değilim.

Heyecan Metre: 2/5

Fist of the North Star: Lost Paradise (PS4)- 2 Ekim
Animesini hiç izlemedim. İzlemeyeceğim. Peki neden oyunu bekliyorum? Şimdi bu anime uyarlaması oyun aksiyon dövüşlerinin ustalarından geliyor. Yakuza serisinin yapımcıları Ryu Ga Gotoku Studios'dan geliyor. O yüzden sadece oynanışı yüzünden ilgimi çekti. Hikayesi nasıl olabilir bilmiyorum tabi. Yine de Manga severler için güzel bir RPG oyununa benziyor.

Heyecan Metre: 1.5/5

Mega Man 11 (PS4, Xbox One, Nintendo Switch, PC)- 2 Ekim
Daha önce demosunu denediğimiz Mega Man 11, bize yeniden sinir krizi yaşatmaya geliyor. Ben almayacağım onu söyleyeyim. Demo bana yeterince acı çektirdi ama eğer zorluğa dayanabilen ve platform oyunu sevenler varsa aranızda kaçırmayın derim. Yeniden saçma düşmanlarla dövüşeceğiniz oyun yakında geliyor.

Heyecan Metre: 2/5

Assassin's Creed Odyssey (PS4, Xbox One, PC) – 5 Ekim
Daha Origins oyununu sindirememişken bunu alacağımı pek düşünmüyorum. Hele önceki oyunun sadece ortamı değişmiş haliyken. Tabi üzerinde minik oynanış değişikliği ve cinsiyet seçimi gibi şeyler var ama ben bu oyunu oynadım gibi hissediyorum. Ne güzel iki yılda bir çıkar derken bunun gelmesi biraz üzdü. Origins oyununu çok da sevmemiş biri olsam da bu oyuna nasıl yorumlar geleceğini merak ediyorum.

Heyecan Metre: 3/5

Super Mario Party (Switch) – 5 Ekim
Eskiden baya ünlü olan Mario Party, sonunda geri dönüyor. Arkadaşlarınızla bir araya gelip bir sürü kapışma veya mini oyun ile 1. olmaya çalıştığınız oyun bir masa oyunu gibi. Bu sefer daha sofistike ve daha çok mini oyuna sahip. Switch'e daha çok online veya parti oyunu alan birisi olarak kesinlikle kaçırmayacağım bir oyun. Bunda Waluigi var bu arada, üzülmeyin.

Heyecan Metre: 3.5/5

WWE 2K19 (PS4, Xbox One, PC) – 9 Ekim
Just Dance 2019 (PS4, XBox One, Switch, Wii, 360, Wii U) – 23 Ekim
Buraya hemen muhtemelen bazılarınızın beklediği ama benim almayacağım iki oyunu sıkıştırayım. Bunlar kesinlikle bulunduğu kesim arasında en iyisi. Herhalde Just Dance'den daha ünlü bir dans oyunu yoktur. Eğer bu her yıl çıkan oyun serisini takip edenleriniz varsa kesinlikle kaçırmayın.

Heyecan Metre: 0,5/5

Call of Duty: Black Ops 4 (PS4, Xbox One, PC) – 12 Ekim
Bir zamanlar Call of Duty alırdım. Sadece hikayesini oynar ve kenara koyardım. Artık Call of Duty hikayedense online tarafına çalıştığı için bıraktım oynamayı. O yüzden bu oyunu beklemiyorum. Oyunda hikaye bile yok ve parası cidden fazla. Tabi aranızda Battle Royale ve online oyun sevenler vardır. O zaman kaçırmayın derim çünkü Battle Royale'i gerçekten güzel gözüküyor.

Heyecan Metre: 1/5

Soulcalibur VI (PS4, Xbox One, PC) – 19 Ekim
Şu anda resim ne alaka diyiyor olabilirsiniz ama baya alakalı. Soulcalibur, bir dövüş oyunu ve bu yılki konuğu ünlü Witcher serisinden Geralt. Normalde dövüş oyunu pek oynamam ama Geralt'ın olması bile heyecanlandırıyor. Oyun da muhteşem gözüküyor. Kesinlikle yılın dövüş oyunu olabilir derdim ama Super Smash Ultimate 1 aya geliyor. Eğer dövüş oyunu severler varsa aranızda kaçırmayın derim.

Heyecan Metre: 3.5/5

Lego DC Super Villains (PS4, Xbox One, Switch, PC) – 19 Ekim
Lego oyunlarını hep sevmişimdir ve çoğunu oynamışımdır. Hep orijinal hikayesi olanları daha çok beğendim. DC Super Villians ne kadar yarı uyarlama bir senaryoya (Forever Evil) sahip olsa da yine merak ediyorum. Karakterlerin ise kötülerden oluşuyor olması daha eğlenceli yapıyor. Tek sıkıntısı açık dünyası Lego Marvel Superheroes 2'ye çok benzemesi. Şehirde Condiment King olarak dolaşmak için heyecanlanıyorum.

Heyecan Metre: 4/5

Red Dead Redemption II (PS4, Xbox One) – 26 Ekim
En iyisi sona saklanmış. Herhalde ne kadar heyecanlandığımızı belirtmemize gerek yok. Oyun muhteşem gözüküyor. Kesinlikle yılın oyunu adayı olacak gibi. Hatta belki alabilir. Detayları, oynanışı, açık dünyası ve grafikleri olağanüstü. Hemen incelemesini yazmak istediğim bir oyun ama ayrıca tadını çıkarmak istiyorum güzelce. Aya damgasını vuracak bir isim.

Heyecan Metre: 4.5/5

Peki sizin ekim ayında heyecanla beklediğiniz oyunlar neler? Siz de bizim gibi boğulacak mısınız oyunlar arasında? Sonraki yazılarda görüşmek üzere, hoşça kalın.

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.