Infinity Wars #3 İnceleme


Gerry Duggan sen nasıl bir yazarsın ya. İlk sayıyı ortalama altı bulduk. Mutlu etmedin. İkinci sayıda heyecanlandık. Mutlu ettin. Şimdi ise bu sayı ile sinirlendirdin. Hayır bir sayı kötü, bir sayı iyi yapınca seri güzel olmuyor. Dengesiz oluyor. En iyisi incelemeye geçelim.

Önceki sayıda zafere ulaşan Gamora'ya son anda bir ziyaretçi gelmiştir. Loki! Bu sayı tamamen onların konuşmasından oluşmakta. Gamora'nın ana işini yaptıktan sonra yapacaklarını anlatıyor ki ona birazdan geleceğim. Birkaç karakter tamamen ayakta durup konu anlatıyor sayı boyunca ya. Seri hakkındaki düşüncelerim giderek düşüyor. En azından sonu ilgi çekiciydi...


Ya hikayenin sıkıcılığını geçtim de karakterlere ne yaptınız? Bu Gamora ne? Ne güzel kayıp parçası ile birleşti düzelmiştir derken daha da salaklaştı. Motivasyonu aşırı belirsiz. Yaptığı şey evrenin yarısını yok etmek yerine evreni ikiye katlıyor. Yani iki kişi birleşip bir kişiye dönüşüyor. Tamam zihninde bir Thanos var da bu bu kadar aptalca bir şey yapmasının nedeni değil. Infinity Warps'un açıklaması da anca bu kadar düz olabilirdi.

Azıcıkta Infinity Warps'dan bahsedeyim gelmişken çünkü sayı hakkında daha fazla diyebileceğim bir şey yok. Sayı sıkıcı, boş ve manasız. Neyse iki Infinity Warps hikayesini de ortalama buldum. İki sayıda neredeyse tamamen origin ama beklediğimin tam tersi oldu. Iron Hammer sayısını Soldier Supreme'den daha eğlenceli buldum. Çizimler de ortalama diyebilirim. Kapaklar o kadar güzel ki keşke içini de Humberto Ramos çizse dedim. Tie-In'ler de pek istediğim gibi çıkmadı yani. Belki diğerleri daha iyi olur bilmiyorum ama bunlar biraz sıkıcıydı. Evet, Infinity Wars ile ilgili olan her şey sıkıcı gidiyor.


Çizimler yine Mike Deodato'dan. Artık sıktı ya adamın çizimi. İlginç panel tasarımları bile kurtaramamış. Bazı anlarda o kadar düz ki...Çok nadir gözüme güzel gözüken anlar vardı. Keşke değişse diyeceğim ama dayanacağız buna artık.

Artık seri hayal kırıklığından direk kötü bir seriye düştü. Keşke daha iyi olsa. Keşke beğenebilsem. Sonraki sayıya hiçbir beklentim yok şu anda. Umarım ama umarım Tie-Inleri ile hatırlayabileceğim bir seri olur ana hikayesindense. Sonraki yazılarda görüşmek üzere, hoşça kalın.

Notum: 6.0

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.