Venom Filminin Ambargosu Kalktı! İzleyenler ne diyor?


Venom filminin ambargosu sonunda kalktı ve izleyenlerden ilk yorumlar geldi. Yorumlar filmin baya kötü olduğu yönünde. Şaşırdık mı? Pek de değil. Şimdi ise hep birlikte bir kötü yorum yolculuğuna çıkalım.


"Venom'un tamamen bir başarısızlık olduğunu söylediğim için özür dilerim. 15 yaşındaymış gibi hissettiren bir tonsal bozukluk, son yıllarda süper kahraman filmlerindeki hikaye anlatımı gelişmelerini görmezden gelme. Birkaç Venom odaklı parça dışında size sunduğu neredeyse hiçbir şey. Umutlarınızı çok yükseltmeyin."


"Venom filmi tarafından *büyülendim*. Kadronun hepsi daha karanlık bir süper kahraman filminde bulunduğunu biliyor gibi, Tom Hardy dışında ki kendisi Jim Carrey'nin Liar Liar'ını tekrar yapıyor. Bu filmi izlemekteten hoşlandım ama bir Rocky Horror (korku filmlerinin parodisi olan bir komedi filmi) tipi şekilde. Bir parçada Tom Hardy ve Venom sevişiyor (bunu Rocky Horror'a bir gönderme olduğunu düşünüyorum. Bu gerçek olamaz. Değil mi?). Tüm film Venom'un Tom Hardy'nin Eddie Brock'una tekrar ve tekrar "Ben açım, Eddie. Ben beyin yemek istiyorum, Eddie. Sen bir eziksin, Eddie. Sen bir korkaksın Eddie" demesi."


"Venom bu yılın Fan4stic'i. Tom Hardy dışında herkes performanslarında kayıyor...Bu filmin reklamını yapmaktan nefret ederdim"

"Aksiyon sahneleri ve Eddie ile Venom'un tuhaf ilişkisi bu filmin parladığı noktalar ama eğer Sony bu evrende ilerlemek istiyorsa birkaç çalışan parçayı tutmalı ve büyük çoğunluğu olan çalışmayan kısımları atmalı."

"Venom, Catwoman kötülüğünde bir film. Ayrıca Tom Hardy'nin "This Means War"dan beri ki en kötü performansına sahip. BU FİLMİ İZLEMEYİN! Venom'u izlemektanse Fant4stic'i tekrar tekrar izlerim"

Bazılarının biraz fazla ağır olduğunu düşünsem de (hele sonuncusu) filmin kötü olacağı bence belliydi. Venom filmi bu cuma vizyona giriyor. Bu yorumlardan sonra gitmeyi düşünüyor musunuz?

GÜNCELLEME: Filmin Rotten Tomatoes skorunun son durumu böyle.

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.