Amazing Spider-Man #7 ve #8 İnceleme


Eğer eğlenceyi seviyorsanız muhtemelen Amazing Spider-Man serisini takip ediyorsunuzdur. Önceki incelememizde serinin beklemediğim bir artış kazandığından ve yeni hikayesinin ne kadar güzel başladığından bahsetmiştim. Bakalım bu hikaye nasıl devam ettirilmiş?

Amazing Spider-Man #7

Önceki sayının sonunda Kingpin'in yaptıklarından sonra Peter, süper kötülerin takıldığı "İsimsiz Bar"da Boomerang ile kapana kısılmış durumdadır. Peter, güçlerinin olduğunu göstermeden bu durumdan Boomerang ile kurtulmalıdır. Hikaye önceki sayı gibi Spider-Man'dense Peter Parker'ı ortaya alıyor ve hem eğlenceli hem de aksiyonlu bir sayı yaratıyor.


Bir yazar önemsenmeyen bir düşmanı bizim için özel kılmayı başarınca o yazarı çoğunlukla seviyorum. Eğer bu önemsenmeyen karakteri sempatik yapabiliyorsa herkesi yapabilir. Nick Spencer, Boomerang'ı sempatik yapmayı çok iyi başarıyor. Sayıda bir kısımda onun için gerçekten acıyorsunuz. Sanırım sayıda tek beğenmediğim şey sayının son birkaç sayfası. Gerçekten zorla koyulmuş gibi hissettiriyor. Sadece yakında gelecek büyük düşmanı hazırlıyor biraz daha. Sanki önceki sayılarda görmemişiz gibi!


Sayının çizimleri yine Humberto Ramos tarafından ve yine güzel bir iş çıkartılmış. Aksiyon sahneleri çok güzel çizilmiş. Keşke biraz Spider-Man görseydik hikayede de Humberto'nun Spider-Man'i görseydik biraz. Kesinlikle muhteşem bir sayı olmuş.

Notum: 9.3

Amazing Spider-Man #8

Bu pek muhteşem olmamış işte. Önceki sayılarda Spider-Man'in az bulunma, daha çok Peter'a odaklılığı ile ilgili şikayetimi önceden bildirmiştim. Bu sayıda neredeyse hiç Peter yok. Spider-Man de. Sayı bir başka yeni gelecek düşmanı hazılıyor. Pek detay vermek istemiyorum ama aslında baya ilginç bir sayı. Spider-Man'in eski Big Time zamanlarında olduğu gibi bu koca Marvel evrenindeki yeri yeniden gösterilmiş. Böyle etkileşimleri Spider-Man serisinde görmeyi her zaman sevmişimdir. Sonraki sayı güzel hazırlansa da bu sayı için aynı şey denemez çok.


Merhaba, ben buraya...Spider-Man almaya gelmiştim. Başlıkta ismi yazıyor. Sayıda muhtemelen 3 sayfada bulunuyor kostümle. Ben bu tarz işleri pek sevmem. Ana karakter sayıda az bulununca çoğunlukla mutsuz olurum. Bu çizimlerle karakteri görememek üzüyor. Yine de sayı enteresan bir şekilde bitti. Bakalım nasıl devam edecek.

Notum: 7.3


Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.